Sakta men säkert

Jag ska försöka följa dessa nya rutiner under de 2 första veckorna i juli. Det jag inte kommer att bestämma är hur långa träningspass jag kommer att köra för att min kropp kommer att behöva dessa 2 veckor att vänja sig vid träningen så jag tar det lugnt i början för att inte skada mig på något sätt.
När det gäller maten kommer jag att vara mycket sträng och inte äta något skit alls.

Jag kommer att plugga i körkortsboken och lite i mina skolböcker så att jag har lite försprång på lektionerna i skolan. Jag mår så mycket bättre när jag har full kontroll & inte blir överraskad. Jag hatar att känna mig dum så därför pluggar jag alltid lite extra och lär mig lite mer än vad som behövs så att jag har koll på allt.

Jag har 1½ månad på mig innan skolan börjar att få upp energin och inte vara så trött hela tiden.
Jag tror att jag kan gå ner ca 5-6 kg innan skolan börjar om jag kämpar på riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0